Jobba hos oss

Sälj & Servicekoordinator till The House

Sälj & Servicekoordinator till The House

Vi söker dig som är en stjärna på att nätverka och älskar att leverera förstklassig service. Du är en ”doer” med fingertoppkänsla att koordinera och genomföra aktiviteter. För dig är det självklart att försäljning och service går hand i hand. Här är tjänsten för dig med förmågan att upprätthålla samt skapa goda relationer med intressenter, och du är duktig på att ta fram strategier för att nå önskat resultat. Du kommer att få både stimulerande arbetsuppgifter och mätbara mål för att du ska utvecklas. Givetvis får du coaching längs vägen för att du på bästa sätt ska nå dina mål och du kommer ha drivna människor omkring dig för att kunna inspireras och utvecklas tillsammans. Next Step är i en expansiv fas och sticker ut i den annars traditionella fastighetsbranschen. Vi trivs i en dynamisk arbetsmiljö och lägger stor vikt vid produktivitet och att komma i mål. Den kulturen vill vi att du skriver under på och utvecklar.

OM TJÄNSTEN & ARBETSUPPGIFTER

Tjänsten i stort bygger på att du som Sälj & Servicekoordinator ansvarar för att The House upplevs som ett kontorshotell i världsklass och agerar koordinerande gentemot hela verksamheten för att säkerställa en hög servicenivå. Du koordinerar så att den dagliga verksamheten fungerar och arbetar aktivt med förbättringar. Du kommer att vara ansiktet utåt, mot befintliga och potentiella hyresgäster och ansvara för både försäljning samt koordinering av konferenser, visningar och aktiviteter.

Du kommer bland annat att:
· Hantera interna förfrågningar från hyresgäster och hålla i visningar
· Upphandla leverantörskontrakt
· Sälja konferenser och ta emot första kontakt med prospekt
· Aktivt arbeta med förbättringsförslag samt leverera hög standard i lokalerna gällande material, teknikförvaltning, slitage etc.
· Planera och lansera marknadsföringsaktiviteter samt event i enlighet med kommunikationsplan och genomföra event
· Agera First Line för The House telefon samt mailkonto

DIN PROFIL & BAKGRUND

Som person besitter du egenskapen att kunna utveckla relationer och med enkelhet kunna identifiera nyckelpersoner. Du kan fånga ett rum med din energi, är orädd och triggas av att gå utanför din comfortzon. Du har förmågan att självständigt sätta upp strukturer för att styra ditt arbete och agerar lyhört för affärer. Då vi arbetar i projektorganisationer och det finns stora utvecklingsmöjligheter genom att arbeta mellan våra olika projekt, är det värdefullt att du trivs i en föränderlig arbetsmiljö samt inom en organisation i sann entreprenörsanda.

· Du har relevant utbildning, alternativt likvärdig kompetens från arbetslivet
· Du har erfarenhet av försäljning och service
· Du har körkort
· Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat

ÖVRIG INFORMATION

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med sex månaders provanställning, med start så snart som möjligt enligt överenskommelse.

VILL DU VETA MER?

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår Head of People & Culture, HR-chef Linnéa Olsson på Next Step som ansvarar för rekryteringsprocessen, genom att skicka ett mail till linnea.olsson@nextstep.se
Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet.
Varmt välkommen med din ansökan genom följande länk; https://app.happo.com/external-application/3zEAbDZL4ZtZEVhlcWze45